Program cu publicul:
luni, marţi, joi, vineri 08:30 - 16:30
miercuri 08:30 - 18:30
Contact: Primaria Deva - Piaţa Unirii nr. 4 - Camera 25
CENTRUL DE INFORMARE A CETĂŢENILOR asigură relaţia directă cetăţean - funcţionar public, având următoarele atribuţii principale:
- - se preocupă de buna primire a cetăţenilor şi ascultă solicitările acestora;
- oferă cetăţenilor, verbal sau pe suport scris, informaţiile necesare în vederea întocmirii dosarelor pentru obţinerea documentelor solicitate, - acordă consultanţă cetăţenilor în vederea rezolvării problemelor a căror rezolvare intră atribuţiile Primăriei şi ale Consiliului Local
- întreţine, actualizează şi realizează postere cu cele mai importante informaţii pe care le afişează pe panourile din incinta centrului;
preia mesajele, reclamaţiile, sesizările înregistrate la "telefonul cetăţeanului" le prezintă Primarului, şi le transmite serviciilor de specialitate spre rezolvare informând totodată cetăţenii despre modul de rezolvare a acestora;
La birourile din cadrul Centrului de Informare a Cetăţenilor se primesc solicitări, cereri, sesizări, doar în scris.
Vă puteţi adresa telefonic, pentru a solicita informaţii, la numarul de telefon :
Telefon: 0254 / 234651