Tipăreşte pagina

Centrul de informare a cetăţenilor

Centrul de Informare a Cetăţenilor este un compartiment creat pentru a rezolva în mod prompt, cu profesionalism, problemele cetăţenilor, el constituind interfaţa dintre cetăţeni şi birourile / serviciile instituţiei.

Program cu publicul:

luni, marţi, joi, vineri 08:30 - 16:30
miercuri 08:30 - 18:30

Contact: Primaria Deva - Piaţa Unirii nr. 4 - Camera 25

CENTRUL DE INFORMARE A CETĂŢENILOR asigură relaţia directă cetăţean - funcţionar public, având următoarele atribuţii principale:

  • - se preocupă de buna primire a cetăţenilor şi ascultă solicitările acestora;
    - oferă cetăţenilor, verbal sau pe suport scris, informaţiile necesare în vederea întocmirii dosarelor pentru obţinerea documentelor solicitate,
  • acordă consultanţă cetăţenilor în vederea rezolvării problemelor a căror rezolvare intră atribuţiile Primăriei şi ale Consiliului Local
  • întreţine, actualizează şi realizează postere cu cele mai importante informaţii pe care le afişează pe panourile din incinta centrului;
    preia mesajele, reclamaţiile, sesizările înregistrate la "telefonul cetăţeanului" le prezintă Primarului, şi le transmite serviciilor de specialitate spre rezolvare informând totodată cetăţenii despre modul de rezolvare a acestora;

La birourile din cadrul Centrului de Informare a Cetăţenilor se primesc solicitări, cereri, sesizări, doar în scris.
Vă puteţi adresa telefonic, pentru a solicita informaţii, la numarul de telefon :

Telefon: 0254 / 234651