Primăria

Date contact

Informatii de interes public - Legea 544 / 2001

Consiliul Local

Informatii de interes public

Timp liber

Înscrieţi-vă la newsletterul primăriei şi veţi fi la curent cu ultimele informaţii publicate de primărie.

Inchide

Trimite unui prieten

Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva

Exportă PDF - Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva Tipăreşte pagina - Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva Trimite unui prieten - Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva

publicat de AdministraTor in Vineri , 8 Februarie 2019, 12:37

Ghişeu nou pentru eliberarea actelor de identitate, la Deva

 

Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva pune la dispoziţia cetăţenilor care doresc să obţină acte de identitate sau viză de reşedinţă un nou punct pentru depunerea documentelor şi preluarea imaginii faciale. Măsura are rolul de a eficientiza activitatea instituţiei şi reduce la jumătate timpul de aşteptare la ghişeu.

În prezent, la Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva funcţionează trei ghişee pentru preluarea actelor şi a imaginii faciale, în vederea eliberării/schimbării cărţii de identitate. Unul dintre ghişee este rezervat cetăţenilor care se programează online, prin intermediul aplicaţiei disponibilă pe site-ul Primăriei Municipiului Deva (www.primariadeva.ro) - Secţiunea Programare online carte de identitate (link: https://deva-evp.admin-primarie.ro/formulare/prog0.php).

Potrivit reprezentanţilor Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva, termenul de eliberare a actelor de identitate este de 7 zile de la depunerea tuturor documentelor, cu excepţia cazurilor când sunt necesare verificări suplimentare. Pentru motive excepţionale (probleme medicale, deplasare urgentă în altă localitate sau altă ţară, efectuare de operaţiuni bancare, susţinerea unor examene sau concursuri etc.), cartea de identitate poate fi eliberată în regim de urgenţă, fără taxe suplimentare, în urma unei audienţe la directorul executiv al Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva sau la şeful Serviciului Evidenţa Persoanelor.

Actele necesare pentru obţinerea cărţii de identitate, termenele de valabilitate ale documentului, precum şi programul Serviciului Evidenţa Persoanelor pot fi consultate pe site-ul Primăriei Municipiului Deva, accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/fisiere/userfiles/Aten%C5%A3ie%20la%20valabilitatea%20actului%20de%20identitate.pdf.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numerele de telefon 0254.234.533 şi 0726.700.767, printr-un e-mail la adresa evidentapersoanelor@primariadeva.ro sau la sediul Direcţiei Publice Locale de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva (Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 12, etajul I).

De la începutul anului, aproape 1.000 de persoane au solicitat eliberarea unui act de identitate sau a vizei de reşedinţă la Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva. De asemenea, 150 de persoane au utilizat aplicaţia „Programare online carte de identitate" de la data funcţionării acesteia (1 august 2018) până în prezent.

 

Biroul de presă

 

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Servicii online

Consultă datorii online

Consulta online taxele și impozitele locale   (accesează cu Internet Explorer)   sau contactati-ne la adresa informatica@primariadeva.ro.       
 

Programare on-line casatorii

PROGRAMARE on-line transcriere acte de stare civilă

PROGRAMARE on-line - cartea de identitate

Cereri şi formulare tip

Aici găsești formularele de care ai nevoie

Rezultate sondaje de opinie

Rezultate sondaje de opinie efectuate de către Primăria Deva.

Centrul National de Informare si Promovare Turistica a Municipiului Deva

Transmitere LIVE sedinte de consiliu

Autorizaţii tonaj

Internet gratuit in zone publice

Deva24 SESIZARI

Sesizari