Primăria

Date contact

Informatii de interes public - Legea 544 / 2001

Consiliul Local

Informatii de interes public

Timp liber

Înscrieţi-vă la newsletterul primăriei şi veţi fi la curent cu ultimele informaţii publicate de primărie.

Inchide

Trimite unui prieten

Îmbunătățirea accesului cetățenilor municipiului Deva la serviciile admnistrației publice locale

Exportă PDF - Îmbunătățirea accesului cetățenilor municipiului Deva la serviciile admnistrației publice locale Tipăreşte pagina - Îmbunătățirea accesului cetățenilor municipiului Deva la serviciile admnistrației publice locale Trimite unui prieten - Îmbunătățirea accesului cetățenilor municipiului Deva la serviciile admnistrației publice locale

publicat de AdminiStrator in Miercuri , 9 Iunie 2021, 13:39

Îmbunătățirea accesului cetățenilor municipiului Deva la serviciile admnistrației publice locale

 

La sediul Primăriei Municipiului Deva a avut loc astăzi o întâlnire cu factorii implicați în proiectul ,,Optimizarea proceselor în concordanță cu strategia pentru consolidarea administrației publice la nivelul municipiului Deva".

Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Obiectivele principale ale acestui proiect sunt:

  • Îmbunătățirea accesului cetățenilor la serviciile administrației prin metode electronice
  • Diversificarea gamei de servicii oferite
  • Creșterea eficienței instituției
  • Creșterea interacțiunii directe dintre instituție și cetățeni
  • Reducerea timpului necesar rezolvării demersurilor cetățenilor
  • Accesul non-stop la serviciile instituției, indiferent de locație
  • Managementul integrat al activității compartimentelor Primăriei referitoare la furnizarea serviciilor publice

Proiectul prevede o platformă integrată pentru serviciile electronice, în așa fel încât cetățenii municipiului Deva să aibă posibilitatea își rezolve cât mai rapid și eficient problemele (informații, eliberare de documente, realizare plăți etc.) care implică contactul cu direcții/servicii ale Primăriei Municipiului Deva sau aflate în subordinea Consiliului Local Deva, precum:

  • Direcția Impozite și Taxe Locale
  • Direcția Tehnică Deva 2020 (registru agricol, administrarea domeniului public și privat, cadastru, fond funciar, ridicări vehicule, administrare piețe, investiții și reparații publice etc.)
  • Direcția Urbanism, Privatizare
  •  Direcția de Asistență Socială
  •  Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă
  • Direcția Juridică și Administrație Publică Locală
  • Centrul Informații pentru Cetățeni (CIC)

Toate măsurile prevăzute în acest proiect prevăd reducerea birocrației pentru cetățenii municipiului Deva și implementarea unei proceduri simplificate în relația Primărie, instituțiile subordonate și localnicii orașului nostru.

 

Biroul de presă

 

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Servicii online

Consultă datorii online


 

Rezervare acte de identitate

Rezervare oficiere căsătorie civilă

Rezervare certificat căsătorie

Rezervare certificate de naştere

Rezervare transcriere acte de stare civilă

Rezervare certificat de deces

Cereri si formulare tip

Sedinte de consiliu

C.N.I.P.T. Deva

Autorizatii tonaj

Deva24 SESIZARI